waarom krijg ik alleen koorts in de avond?(zie uitleg)

Overdag heb ik een hele normaale lichaams temperatuur
Maar sins nu ong een weekje krijg ik elke avond koorts
(Morgen heb ik een afspraak bij het ziekenhuis dus naar de dokter is geen antwoord)
Kan iemand me uitleggen hoe dit komt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
27.5K

Het beste antwoord

Ik heb dat ook. Als ik eens ziek ben (een griepje ofzo), dan ben ik vaak 's ochtends koortsvrij, maar 's avonds stijgt de temperatuur.
Het schijnt ermee te maken te hebben dat je in de loop van de dag moe wordt. 's Ochtends ben je uitgerust en kan je lichaam het blijkbaar beter aan.
Succes morgen in het ziekenhuis!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan zijn dat je een infectie met een virus of bacterie hebt, maar het kan ook met een auto-immuunziekte te maken hebben. Maar het kan ook zijn dat er niets te vinden is. Laat het vooral door de dokter uitzoeken zou ik zeggen