Hoe lang duurt buikgriep?

Heb het nu 2 dagen en voel me nog steeds beroerd. Moet van het weekend weg en dan moet het wel over zijn. Ik ben ook slap omdat ik nu nog niks binnen kan houden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
1.6K

Antwoorden (4)

Dat kan wel eens 4 dagen duren...
Geen idee wat je van het weekend wilt gaan doen, maar teveel inspannen zou ik echt niet doen als je je al beter voelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Buikgriep duurt normaal 1-5 dagen.

Drink voldoende, in kleine beetjes tegelijk.
Om je situatie iets aangenamer te maken, mag je middelen tegen de diarree gebruiken, maar overdrijf niet.

In tegenstelling tot wat altijd gedacht wordt, kun je best zo normaal mogelijk eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je dubossies :)
Een buikgriep duurt van 1 tot ca. 5 dagen. Als je iets binnen kunt houden, zou ik Loperamide proberen in te nemen, dat is een paardenmiddel tegen diarree. En voorzichtig het eten weer opbouwen. Onder normale omstandigheden zou je dan tegen het weekend weer boven Jan moeten zijn, zodat je gezellig mee naar Antwerpen kunt. Beterschap!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een week bij mij ik was heel slap en kon niet eens naar de tv kijken ( bijna niet)