Hangt er vanaf wat er slecht doorbloed is en waarom.
Een slechte doorbloeding in de benen kan bijvoorbeeld leiden tot koude voeten, opgezette voeten, spataders, trombose, slechte wondgenezing - dit alles met alle nadelen en risico's van dien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit kan er voor zorgen dat je koude lichaamsdelen hebt. Koude handen of voeten bijvoorbeeld. Ook kan het er toe leiden dat bepaalde lichaamsdelen zwaar aanvoelen en je hier last bij krijgt in dagelijkse handelingen als bijvoorbeeld lopen, armen optillen, vingers buigen. Soms kan dit erg pijnlijk zijn. Wanneer je een slechte doorbloeding hebt voel je de nadelen direct. Dan kost het vak erg veel energie om iets te ondernemen en ben je lichamelijk uitgeput na een paar uur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Komt ook vaak voor bij diabetes. Dat kan echt ernstig zijn. Tot afsterven en amputatie aan toe.

Normaal kan er nog wel wat aan gedaan worden. Medicatie, massage, bewegen. Hangt er vanaf in welke context deze vraag gezien moet worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je problemen hebt met de aorta dan heb je problemen met het lopen pijnlijke benen en na 100 meter dan krijg je al een verzuring in jou benen .
En jou sexleven heeft eronder te lijden omdat er te weinig bloed naar de penis gaat .
En fietsen geeft ook problemen .
Kan alleen maar kleine stukjes fietsen .
koude en stijve voeten .