Aan Iemand Met Suikerziekte: Heb jij/u last van andere dingen als je/u een lage bloedglucose heb dan altijd is aangegeven op van die kaartjes???

Zo heb ik namelijk vaak last van dit nare, onbeschrijfbare gevoel van binnen.

Ook krijg ik van deze irritante hallucinaties, vooral 's avonds of in de nacht; Ik kan me dan niet meer focussen op iets, want het vervorm, verdraait en speelt met mijn hersenen.

Ook (toen ik nog jonger was) had ik last van Blackouts.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten
2.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor kaartjes bedoel je ?
Als je een hypo voelt aankomen kun je wel wat kortaangebonden en agressief en kribbig worden, maar van halucineren of concentratieproblemen is mij -in combinatie met suiker - niets bekend. In combinatie met de rest van je vraag en je leeftijd vermoed ik dat je diabetes type I bedoelt ; dat is eigenlijk bijna een andere ziekte dan type II.

Het beste antwoord

u bedoeld bloedwaarde kaartjes ja als u bloed heeft geprikt kun ja met apparaat aflezen of u suikerspiegel te laag is zodat u druivensuiker kan innemen zodat het beter gaat,en ook kun je je niet meer concentreren en dingen met zien kunnen vervormen ook oorsuizen kan voorkomen dit zijn herkenbare dingen bij een te lage suikerspiegel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Is dit na gebruik van insuline wanneer je niet veel gegeten hebt?
Het kunnen prodromen van een hypo zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je BMI >35 ligt, kom je in aanmerking voor viscosa. Dit spul houdt je suiker op pijl, niet te laag of te hoog. Je valt er wel veel van af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je een zelf tester? In overleg treden met je arts. Wellicht moet medicatie worden aangepast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij een hypo, (want dat bedoel je toch?) heb ik alleen last van alle bekende verschijnselen. Trillen van binnen, zweten en hartkloppingen en ik ben niet te genieten voor mijn huisgenoten.