wondjes in neus

Geregeld heb ik wondjes in mijn neus,in topje,door allerlei allergieen,heb ik vaak loopneus,wondjes genezen dus langzaam,heb al zinkzalf,nestozyl,sudocreme,vaseline,fucidine geprobeerd.
Niks helpt echt,heeft iemand nog tip ?

Toegevoegd na 1 minuut:
even vergeten erbij te vermelden dat ik voor de allergie een door de huisarts voorgeschreven neusspray gebruik,flixonase.

Toegevoegd na 19 minuten:
ik loop standaard met extra zachte tisseus in mijn zak,en neusfriemelen doe ik niet aan,ben overdag zo'n 2 pakjes zakdoeken kwijt,allergietset is gedaan,en alle dingen in huis waar ik allergisch voor ben zijn uit huis,het is vooral buiten,dennenbomen,berk,vogels,en in het voorjaar en zomer hooikoorts.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten
5K

Het beste antwoord

Jewondjes hebben duidelijk niet genoeg tijd om te genezen. Misschien zit je er ook vaak aan met je handen? En omdat je veel bacteriën aan je handen hebt verloopt dat proces nog langzamer. Probeer altijd een schone tissue te gebruiken waardoor de vervuiling van die wondjes minimaal is!