Zijn er behalve Panadol ook nog andere merken paracetamol met gladde tabletten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten
2.9K

Het beste antwoord

Bij ons in de drogisterij hebben we er een "eigen merk " van . Healthypharm is dat en ze noemen het dan een "caplet". Het is een algemeen huismerk en wordt op meerdere plaatsen verkocht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Paracetamol is eigenlijk het middel met de minste bijwerkingen en wordt het meest aanbevolen.
Als het gaat om het slikken kan je ook paracetamol smelttabletten nemen. Die hebben een fruitsmaakje en smelten op je tong. Een glas water er achteraan en klaar.
Ook zijn er sachets met paracetamol poeder met citrussmaak. Oplossen in heet water en is een heerlijk drankje als je verkouden bent bijv.

Toegevoegd na 1 minuut:
Meestal heeft de drogist of supermarkt met medicijnafdeling wel die sachets onder de naam 'hot coldrex'.
13 jaar geleden
Naast Panadol bestaat er ook Perdolan en Dafalgan.
Ook ibuprofen werkt goed, maar dat is een wat zwaardere pijnstiller.