wat heb ik?

Ik ben ziek maar ik weet niet wat ik heb. want ik heb in de middag echt supererg buikpijn! als ik 's ochtends opsta heb ik in het begin nog geen last maar later word het erger. Dan zit ik en dan komt er zo'n pijnscheut in mijn buik en dat zakt dan een beetje af en daarna komt het weer. en ik heb telkens het idee dat ik naar de wc moet.. en dan zit ik op de wc en dan ben ik voor niks gegaan. en 's avonds is het weer weg. Dus het is heel raar...
Weten jullie wat het is ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten

Antwoorden (6)

Zou kunnen dat je last hebt van een spastische darm. Leg het eens voor aan de huisarts.
13 jaar geleden
Heb jij angst voor de dokter ? Ik meen uit je verhaal op te maken dat je er al een paar dagen last van hebt. Hup....achter je computer wegkomen en naar de dokter. Wij kunnen hier vanalles gaan zitten roepen maar de kans dat jij ondertussen een giga blindedarmontsteking zit te ontwikkelen is behoorlijk aanwezig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat weet de huisarts je prima te vertellen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan van alles zijn, van een prikkelbare darm of obstipatie tot een ontsteking of een galaanval, dat valt zo niet te zeggen.
Er is wel iemand die ervoor opgeleid en getraind is, die je gratis kan vertellen wat het is en indien nodig wat je eraan/ertegen kunt/moet doen, die noemen we huisarts. Daar moet je zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
+ want antwoord op de vraag (naast de meest juiste tip) soms willen mensen echt gewoon eerst weten wat het misschien zou kunnen zijn voordat ze naar de huisarts gaan.
Hup naar de huisarts. Hier moet je niet mee wachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voorweeën ? Ga toch gewoon naar een dokter! niemand kan vanaf zijn pc zien wat er mis is in jouw buik.