Ik denk omdat je dan al de hele dag je keel hebt belast met praten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat je lichaam van de hele dag vermoeid is.. praten en eten en drinken vergen veel van je keel..
ga maar eens wat water met zout gorgelen dat heeft een goed effect bij keelpijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snuffel
13 jaar geleden
zout water, lijkt me supergoor, maar ik zal het proberen. bedankt voor de tip. Thee zo heet mogelijk opdrinken helpt mij ook zeer goed. Gevolg: de hele nacht plassen... Maar ja, ik kan toch niet slapen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je thee drinkt probeer eens rooibos thee met wat honing erin.. en hete thee drinken is niet goed..
of een kamille thee met honing dan slaap je lekker ..
Als je ziek bent of kwakkelig, dan voel je je meestal 's avonds zieker - je bent vaak moe, je temperatuur loopt iets op, allemaal signalen dat het misschien slim is lekker vroeg naar bed te gaan.
Tips om te gorgelen of een beetje thee te drinken werden al gegeven, en die werken vaak goed.
Beterschap!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet echt ziek bent en alleen 's avonds keelpijn hebt, heb je misschien te veel stof in je slaap/ woonkamer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je gaat liggen, en dat is meestal in de avond, komt er meer druk op de keel. Wat rechter op slapen wil soms iets helpen.