Stoppen met roken.

Vooral regelmatig wassen tussendoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aantal huismiddeltjes:

1) Puimsteen met tandpasta
2) Meng zout door citroensap en poetsen maar.
Schijnt echt te werken.
3) Witte azijn.

Of alle drie tegelijkertijd.
14 jaar geleden
Maak een afspraak bij een nagelstyliste. Hij/zij heeft een geweldig handig middeltje, even smeren, in laten trekken en klaar!

Succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon een beetje schuren. Ik deed het destijds met een scrubsponsje, schuursponsje helpt ook. Klinkt misschien wat barbaars, maar werkt wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat dacht je van handschoenen aantrekken?

Hahaha, nee hoor, gewoon een beetje zand tussen de zeep doorgooien en boenen maar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit vliegt er vanaf door er met een doordrenkt watje met nagellakremover er over heen te gaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Normaal gesproken was je je handen al meerdere keren per dag. Dat helpt blijkbaar niet. Dus lijkt me 't inderdaad verreweg 't beste om te stoppen met roken.
Heeft gelijk nog 100 voordelen, zoals je weet.

Roken is zoooo 1960's.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nagellak remover. schuursponsje, zand, eeltrasp, nagelfeil.
amputatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Amputatie?
De vraag was niet hoe krijg ik mijn nicotineaanslagvingers van mijn hand af!
Chloor wil ook wel helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aluin,citroensap,cif,allesreiniger,of dubro citroen,belangrijk is dat daarbij een schuursponsje wordt gebruikt.
Ouderwetse groene zeep kan ook heel goed helpen,even boenen met een schuursponsje en de vingers zijn weer schoon. Bleek wordt ook veel gebruikt.
Succes!!