waarom zeggen mensen vaak als je zegt dat een idee slecht is bedenk jij dan wat?

of als je zegt hij kan niet voetballen dat er dan word gezegd jij ook niet.
terwijl je niet eens op voetbal zit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
(Toch niet na aanleiding van de reactie bij de 'Grap op kamp' vraag, Mitch?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is bar en boos!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@daydream eigenlijk wel,
maar ik zeg vaak wat ik ergens van vind en dan krijg ik vaak zo een reactie.
maar waarom?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het gevoel dat deze vraag verwijderd gaat worden......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ik zag net jouw antwoord, en toen zag ik deze vraag en dacht ik: Zou best kunnen dat het door die reactie komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooie, open vraag! Daar kunnen we wel iets mee.

Het beste antwoord

het is een kreet van machteloosheid, als er weer eens kritiek wordt geleverd zonder er iets positiefs tegenover te stellen. heeft iets te maken met de uitdrukking: de beste kapiteins staan aan wal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

dat noemen ze "kinderachtig" gedrag..
niets van aan trekken..waait wel weer over
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
min-naars zijn weer actief vandaag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja die kan niet tegen kinderachtig gedrag...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ tegen de min.
Iemand heeft je dan lichtelijk gekwetst en dat wil je compenseren met het feit dat die persoon het zelf niet beter kan. Eigenlijk wil je hem dus de mond snoeren en zeggen dat diegene dus geen recht van spreken heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Alleen maar zeggen,dat iets slecht is,zonder met een alternatief aan te komen dragen is ook niet zo verstandig. Als je iets afkeurt,mag je toch op zijn minst veronderstellen,dat je enige kennis van zaken hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan voelen ze zich zelf in hun ego aangetast en proberen ze jou eigenlijk gewoon terug te pakken en hopen ze in feite op falen van jou
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat iedereen nou eenmaal liever kritiek geeft dan ontvangt.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je misschien aanvallend overkomt als je zegt dat iemand iets niet kan of zijn idee slecht is. Dan schiet de ander in de verdeding en daagt je uit om zelf dan te doen wat jij vindt dat de ander niet kan.