Hoe zit het precies bij een medische keuring door de ggd?

gaat het dan alleen om puur lichamelijke, of ook om psycho-sociale problemen?
wordt de tijd voor je uitgetrokken, of is het lopende band werk?
als je het niet met het advies eens bent, kan je dan in beroep, en krijg je dan een second opinion bij een andere keuringsarts?

Rieneke1
13 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Arbeidsgeschiktheidskeuring, of iets anders? De GGD voert diverse keuringen uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onvoldoende informatie voor het gevan van een antwoord.
Rieneke1
13 jaar geleden
idd arbeidsgeschikheids keuring keesje.

Het beste antwoord

licht er aan waarvoor je gekeurd wordt. Ik heb een keuring gehad voor de zeevaart. Die was puur lichamelijk maar er werd wel tijd voor me uitgetrokken. Mijn moeder heeft een keuring gehad ivm arbeidsongeschiktheid. Dit was een meer lopendebandwerk en zei heeft via de huisarts een second opinion aan kunnen vragen. Zei werd door een andere arts gekeurd toen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je bent natuurlijk afhankelijk van de arts die je keurt in hoeverre er tijd en aandacht aan besteed wordt. Psychosociale problemen tellen zeker mee.
je kan in beroep gaan,als je het niet eens bent met het advies. ik meen binnen 6 weken.