Hoe kun je het beste onder je voet krabben als je schoenen aanhebt?

Ik heb vaak irritante prikkelige jeuk onder mijn voet. Ik draag vrijwel altijd gympen dus het is niet zo makkelijk even mijn schoenen uit te trekken om te krabben. Hoe lossen jullie dit op?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Goede ruime schoenen en iedere dag schone katoenen sokken. Geen poeder in de schoenen.. Dit geeft korreltjes en dan kun je vervelende drukplekken krijgen.
Ook kun je je voeten iedere dag invetten met een lekkere voetcreme.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Koop ten eerste schoenen die beter doorluchten waardoor je geen jeuk meer krijgt (bijv. GEOX).
Ten tweede koop anti-voetschimmelmiddel bij de drogist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien moet je oplossen waardoor de jeuk komt,
even onder je voeten kijken misschien heb je een voet eczeem of zo.
of komt door je kousen.
er kunnen veel oorzaken zijn, maar krabben tijdens dat je de gympen aan hebt is niet te doen.
of je moet voor je ze aantrekt wat menthol poeder onder je voeten doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heb je kloofjes op je voeten. Dat geeft die jeuk meestal.