Hoe kan ik mijn menstruatie vervroegen?

Ik wil graag met oud en nieuw niet ongesteld zijn. Maar ik heb het uitgerekend en dat is wel zo. Ik ben aan de pil en neem vadaag mijn laatste. Hoe kan ik het een week vervroegen?

Toegevoegd na 5 minuten:
Het gaat mij om de klachten die ik de dagen voor mijn menstruatie heb. Op psychisch gebied voel ik me dan zo ellendig. Met doorslikken blijft dat zo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K
Kimath
13 jaar geleden
je kunt het niet vervoegen, want je moet wel je strip volledig afmaken. Je kunt het wel uitstellen, zoals in een aantal antwoorden al verteld is.
Persoonlijk slik ik altijd 2 strips en hou daarna pas een stopweek, omdat ik erg veel last heb van de menstruatie. Daar kun je ook voor kiezen.
amigo
13 jaar geleden
en, als je doorslikt heb je die klachten gewoon niet, had ik ten minste nooit. Dus je komt denk ik mooi uit zo als je gewoon 1x doorslikt

Antwoorden (4)

Je kan de pil tijdens oud en nieuw zonder problemen doorslikken.
Je slaat dan dus gewoon een menstruatie over.

Toegevoegd na 58 seconden:
lees maar eens:

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/32834-de-pil-doorslikken-geen-stopweek-is-het-schadelijk.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan de pil 1 keer doorslikken. Dus je pauze week overslaan. Dat kan geen kwaad . Ik doe dat ook wel eens als het zo uitkomt met een vakantie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan gewoon met de pil doorgaan dus niet tussendoor stoppen, ik deed het ook wel eens als ik net tijdens de vakantie ongesteld zou zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel tijd doorbrengen met andere vrouwen die eerder ongesteld zijn.. Schijnt dat door de feromonen die je uitscheidt de cycli zich aan elkaar aanpassen.