dat je elkaar wel ziet zitten..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou zeggen : wauw! bij mij is dit vaak het begin geweest van een mooie vriendschap en zelfs relatie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat je je ogen niet kunt afhouden van die ene persoon die je heel erg leuk vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een echte flirt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een aantrekkingskracht en een chemie.
Er is iets speciaals...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat het tijd wordt eens iets tegen elkaar te zeggen ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook betekenen dat jullie een rivaliteit hebben en elkaar staren ter competitie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IK WIL JE!!!
(O, sh... nou weet ik natuurlijk niet of jij zélf langdurig oogcontact met iemand hebt, of dat je het vraagt omdat je dat oogcontact van je partner met een ander wilt kunnen inschatten!)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het tussen personen is die verliefd op elkaar zouden kunnen worden, heeft het wellicht te maken met dat je die ander "wilt".
Het kan ook op een andere manier bewondering of verbazing inhouden.
Stel dat iemand iets vertelt over wat hij / zij meegemaakt heeft en een persoon staart je dan aan, dan heeft het te maken met hetgeen die ander net verteld heeft.
Is het nog te volgen ?

Het kan ook negatief : Die ander denkt dat je liegt.
Als ie dan lang genoeg kijkt, krijg je vanzelf een rood hoofd of begin je te zwammen over iets anders.
De ander kan bijvoorbeeld ook denken dat je vreemdgaat en probeert jouw lichaamstaal te volgen.