Wat te doen als je lang buikpijn hebt?

Ik heb al de hele dag buikpijn. Soms iets erger, dan iets minder. Heeft er iemand écht goede tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

neem even n lekkere warme douche en kruip dan je bed in.paracetamolletje en dan lekker slapen.goeie rust knapt op.als je er morgen nog last van hebt even de dokter bellen voor uitleg of afspraak maken.slaap lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Als je menstruatiepijn hebt, dan kun je een warme kruik tegen je onderrug aanleggen en lekker gaan liggen.
Een paracetamol wil ook wel eens helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekker glas warme anijs melk drinken,
of kamillethee dat is ook goed als je buikpijn hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel Marion. +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beterschap.. Daydream
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt, zal wel lukken :)
Probeer een paracetamol?

Als je gewone paracetamol vies vind heb je er ook met een lekker smaakje zoals:

Paracetamol van de Roter met bananensmaak
Die van de kruidvat eigen merk

succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hangt er een beetje van af waar de buikpijn vandaan komt. Maar ik zou zeggen: ga lekker in bed liggen met een kruik tegen je buik en pak een uurtje slaap. Eventueel combineren met twee paracetamolletjes en iets warms te drinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je buik is de zetel van je emoties. Als het niet gaat over menstruatiepijn of dergelijke, kan dat door een plotse emotie komen of door bv. emoties van andere mensen over te nemen...Ben je door iets geschokt vandaag? Iemand die iets pijnlijks zei, een treffend nieuwsbericht? Of ben je in contact gekomen met zieke mensen of met een negatieve sfeer door bv. ruzie?
Tegen dergelijke pijnen helpt vaak rescue remedy van Bach en natuurlijk lekker in de zetel gaan liggen met idd een warme kruik of zoiets en een verwendrankje. Melk zou ik niet nemen, vermits dit in je darmen fermeert, tenzij je sojamelk in huis hebt.
Als het nog veel langer dan vandaag duurt, zou ik toch eens naar een arts gaan voor een diagnose.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is ook toevallig, ik had net ook uren hevige buikpijn. Het is nu wat minder door een verfrissende douche, dus dit zal ik in ieder geval doen. Buikpijn gaat wel over, dus doe iets leuks ter afleiding.