Kan het daardoor gevoelig geworden zijn?

Ik heb een paar maand terug een blaasonderzoek gehad bij de uroloog. Sinds dat onderzoek is het daaronder gevoeliger dan eerst als ik met bijv. tampons bezig ben, kan dat komen door dat onderzoek en hoe kan dat of zit dat gewoon tussen de oren dat ik dat alleen maar denk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

een tampon gaat in de vagina niet in de urine buis
gewoon even navraag doen bij de huisarts

Toegevoegd na 26 minuten:
het kan ook zijn dat je urine buis door t onderzoek geirriteerd is en daar kan je wel even last van blijven houden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+

Andere antwoorden (1)

ik denk eerder aan een ontsteking daar onderaan door het onderzoek die je had bij de uroloog meestal word daar een korte periode antibiotica voor gegeven maar die zekerheid kan je ps krijgen bij de huisarts of gynaecoloog