Je hoort mensen altijd zeggen: Een mickey is alleen geschikt voor kinderen en voor mensen die gehandicapt zijn. Is dit waar of niet? Met toelichting.

Toegevoegd na 16 minuten:
Een mickey (maagsonde)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Iedereen die een mickey wel kan er een kopen. Zie niet waarom alleen de door jou genoemde groep geschikt is.
het is je eigen keuze
ronron1212
13 jaar geleden
Nee hoor.
er zijn ook best veel normale volwassenen die het nog leuk vinden.
zag laatst ook iemand van een jaar of achtien met een mickey op het shirt. eigenlijk stond het best heel erg leuk.

Gewoon doen wat je leuk vind.
13 jaar geleden
Ik denk dat je daarvoor beter bij ziekenhuizen die de mickey's plaatsen kunt informeren waarom dat zo zou zijn.