Koffie heeft een activerende werking.
Niet voor niets wordt afgeraden na een paar borrels koffie te drinken, als je nog moet rijden..
Op zich ruikt koffie niet kwalijk ( rotting bijvoorbeeld) maar als er al iets ' binnen' is wat een bedenkelijk aroma heeft, wordt dat versterkt c.q. naar boven gehaald door door de pepper koffie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

als mensen kwalijk rieken uit hun mond ligt dat aan hun maag en niet van de koffie die gedronken word
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat komt door de relatief hoge concentratie zuren die er in zitten. De bacteriën die zorgen voor een onwelriekende geur, zijn daar verzot op (lees: kunnen zich daardoor supersnel vermeerderen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja en nog wat anders... je urine ruikt er ook niet prettiger op na een paar kopjes koffie.