Waarom ben ik zo vaak misselijk en ik ben 10 jaar.

Ik ben 10 jaar en ik heb veel misselijkheid, ik heb het meer dan een maand. Ik zie alle letters draaien en soms is het echt erg. Hebben jullie tips? Btw, ik heb me menstruatie niet en ik ging al naar de dokter. Ze zeiden dat ik gezond was. En de dokter weet niet wat ik heb.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (5)

Misschien moet je je ogen eens na laten kijken.
Als je ogen te veel moeite moeten doen, dan kun je daar misselijk van worden of hoofdpijn van krijgen.

Met name de overgang van ver naar dichtbij kan problemen geven.

Een goede optometrist kan dat uitzoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien moet je savonds wat eerder op bed, het is al 10 uur. waarschijnlijk moet je smorgens weer vroeg naar school.
verder probeer goed te eten ( gezond )
zo nu en dan even wat beweging, lekker buiten spelen enzo.
en idd, het zou ook aan je ogen kunnen liggen.

Mijn nichtje was ook vaak misselijk. volgens haar dokter kwam het vooral omdat ze bijna geen fruit en groenten lust en te weinig slaap krijgt
13 jaar geleden
Ik denk dat je 's avonds te laat naar bed gaat!
Waarom lig je nog niet op bed?
Kinderen groeien in hun slaap. Je hebt je slaap nodig, anders ga je je ziek voelen.
Dus dat zou het best kunnen zijn.
En nou....oogjes dicht en snaveltjes toe.
Slaap lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel verstand heb ik er niet van, ik ben geen dokter en ook geen vrouw, maar zijn misselijkheid en uitblijven van menstruatie niet de tekenen van bijvoorbeeld zwangerschap? Hoewel niet 100 % betrouwbaar zijn er in drogistenwinkels tests voor te koop.
Los daarvan: Als de dokter zegt dat er niets mankeert maar je ervaart toch die misselijkheid en dat draaien voor de ogen dan is er natuurlijk wel wat mis want die dingen zijn niet normaal. Je kan altijd naar een andere dokter gaan voor een second opinion. (Die kan ook een zwangerschapstest doen.)

Wordt maar gauw weer beter. Dag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi,
Nou wat ontzettend vervelend voor je zeg.
Misschien is het een idee om nog eens bij je ouders hulp te vragen en zeggen dat je toch echt misselijk bent, ook al zegt de dokter dat er niets aan de hand is.
Natuurlijk is er iets aan de hand als je misselijk bent.
Misschien is er helemaal niets echt ergs of zo, maar dat je misselijk bent is er al aan de hand.

Als iemand toch vraagt :"Wat is er aan de hand." , dan zeg je :"Ik ben misselijk."
Dus er is wél iets aan de hand.

Ik zou echt je ouders maar duidelijk maken dat je je écht niet goed voelt.
Mocht je daar niet terecht kunnen ( dat zou helemaal vervelend zijn ) dan zou ik het op school aan een docent vertellen en vragen of die je verder kan helpen.

Heel veel succes ermee en ga door met hulp zoeken tot iemand je er echt vanaf helpt.

Als je hiermee nog steeds niet verder komt, kun je misschien de kindertelefoon bellen.
Het nummer is 0800 - 0432 en die kun je gratis bellen

Succes !