Hoe zit dat met jaarlijkse vergoeding van hulpmiddelen?

moet er daadwerkelijk ruim een jaar tussen de aanschaf zitten, of rekent men per kalenderjaar?

Rieneke1
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
goeie vraag, dit wil ik ook wel graag weten.

Het beste antwoord

bij mijn bril was het zo dat het per kalendaar jaar ging, dus hoefde niet daadwerkelijk 2 volle jaren te wachten tot ik weer een bril grotendeels vergoed kreeg
denk dat het afhankelijk is van je verzekering, misschien dat je daar het beste zou kunnen informeren of wellicht staat het in je polis?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat zal in de polisvoorwaarden van de desbetreffende zorgverzekeraar wel aangegeven worden.
Zo niet, even de helpdesk bellen of mailen.