Waarom bedekken mannen hun tepels niet als ze gaan zwemmen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan beter vragen: Waarom bedekken vrouwen hun tepels wel als ze gaan zwemmen? XD

Antwoorden (15)

Omdat ze dan een bikini aan moeten en dat vinden mannen niet zo grappig ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mannen is er niet zoveel te zien. Bij vrouwen wel toch.
En vrouwen zien graag een mannen borst
ronron1212
13 jaar geleden
Omdat ik het zo fijn vind na een volledig naakte torso te kijken (mits binnen normale proporties...).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze niet in de weg zitten. Oorspronkelijk zijn mensen plekken gaan bedekken die in de weg konden zitten, zoals het mannelijk geslachtsdeel bij het jagen.

Tepels van een man zitten niet in de weg en daarom heeft er ook nooit iemand aan gedacht ze te bedekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat er bij mannen geen taboe op ligt ze in het openbaar te tonen bij de meeste vrouwen wel.

In sommige andere landen geldt dit taboe voor vrouwen ook niet. In andere landen of in bepaalde kringen of genootschappen kan het weer zo zijn dat niemand zijn borstkast/ borsten toont.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Omdat de vrouwen ook iets willen zien!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat je anders uitgescholden wordt voor travenstiet mischien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat de tepels van mannen niet bekend staan(stonden) als lustopwekkend. dat kan van vrouwenborsten niet gezegd worden. Maar de eerste mannenbadpakken bedekten wel de tepels hoor, weet niet wanneer dat afgeschaft is. Maar een revolutie in de mode zal het wel geweest zijn
anneliez
13 jaar geleden
omdat vele vrouwen zich niet schamen om hun borsten maar meer vanwege hun tepels... een man heeft dit niet en is daar gemakkelijker in...
en een man met een topje zou best raar zijn op dit moment omdat we gewent zijn dat mannen met de borst vooruit gaan ;) ook vind ik ook dat vele mannen kleine tepels hebben vrouwen hebben meerdere soorten en maten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mannen moeten het goede voorbeeld aan vrouwen geven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het water dat al doet. Maar de vraag is, waarom doen vrouwen het wel?
Het zijn toch de 2 rijzende schoonheden zoals (ik dacht Steinbeck )schreef en die verdienen toch getoond te worden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
helemaal mee eens maar t word niet overal getolereerd helaas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na een bepaalde leeftijd worden het toch echt dalende schoonheden helaas :-(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Hippo,daarvoor hebben ze aan het eind of begin, het is maar hoe je het bekijkt, 2 knopjes gemonteerd om daar een ballonnetje aan te bevestigen.
De mannelijke tepels worden aan aangelegd in een heel vroeg embryonaal stadium, nog voor de aanleg van geslachtsorganen. De mannelijke tepels hebben geen rol bij de voortplanting ofwel voeding van de nakomelingen en zijn derhalve niet lustopwekkend. Het wel tonen van borsten door de vrouw kan uitnodigend werken op de voortplantingsdrang van de man en dat is niet altijd gewenst. Ook onze cultuur speelt een belangrijke rol. Eenmaal gewend aan blote borsten van een vrouw, valt het niemand meer op. In een aantal landen (bv in Afrika) is het ook voor vrouwen heel gewoon om met blote borsten in het openbaar te vertoeven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrouwen worden helaas nog steeds onderdrukt door mannen. Dat vrouwen hun borsten moeten bedekken is puur om te voorkomen dat mannen daar aanstoot aan geven. Daarom kiezen veel vrouwen voor zonnen met ontblote borsten omdat zij vinden dat dat niks met seks van doen heeft. Daar ben ik het geheel mee eens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mannen hebben gewoon geen tieten...
KLAAR

Toegevoegd na 42 seconden:
tenzij ze in de snackbar wonen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je dan voor travestiet zult worden aangezien en uit het zwembad worden gegooid.