hoe zorg ik dat ik geen blauwtje loop?

Ik ben verliefd op een meisje maar ik weet niet of zij het op mij is. ik wil natuurlijk geen blauwtje lopen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (9)

Ga er voor!!! Niet geschoten is altijd mis.
Beter een blauwtje lopen dan nooit geprobeerd.
Succes.
jc54
13 jaar geleden
tja wie niet waagt wie niet wint.
het is altijd een risico.
maar je kan ook eerst proberen wat meer contact met haar te zoeken, misschien vragen of ze een keer wat leuks wil doen,
en als dat goed gaat kan je haar wel verkering vragen
13 jaar geleden
Je kunt maar beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven.

Het beste kun je vrienden of vriendinnen van dat meisjes informeren hoe zij over jou denkt.
Je kunt het die vrienden of vriendinnen dat meisje laten vragen.
Je kunt je eigen vrienden of vriendinnen dat meisje laten vragen.
Je stuurt een leuke kaart of e-mail en kijkt wat haar reactie is en het antwoord daarop.
En natuurlijk kan je dit alles ook persoonlijk vragen aan dat meisje zelf.

Het is helemaal niet erg om een blauwtje te lopen,
dan weet je wel gelijk hoe de situatie er voor jou uit ziet.
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er is geen manier die 100 procent garantie geeft dat je geen blauwtje loopt.

wees jezelf en als ze dat niet leuk genoeg vindt, weet je dat ook weer.

gewoon vragen en er achter komen en wat zou het uitmaken dat je een blauwtje loopt? het is niet het einde van de wereld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk hoef je geen blauwtje te lopen. Zij kent jou toch niet persoonlijk dus als ze je afwijst wijst ze alleen de situatie af om jou te ontmoeten maar jou niet!!!

Als je al maanden samen bent en als ze je dan afwijst dat doet pijn.

Maar om te antwoorden op je vraag : Ga gewoon en denk dat je haar waart bent, denk dat jij de beste knapste persoon bent die ze zou kunnen krijgen en dan ga je dat ook uitstralen :)

Toegevoegd na 3 minuten:
Owja nog 1 ding zeg niet letterlijk dat je verliefd bent, vrouwen vinden dat heel leuk als ze dat te horen krijgen maar daarna krijgt ze een soort van slecht gevoel van ow dan zit ik heel de tijd aan hem vast. Ze krijgt soort van maagpijn..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het langzaam opbouwen. Vraag haar eens iets samen te doen, bijvoorbeeld, als dat zou lukken.
Als je gelijk zegt: wil je verkering, dan weet ze misschien niet of ze dat wilt. Als ze je kan leren kennen, en je bent steeds aardig voor haar, dan kan ze misschien nog verliefd op je worden, als ze dat nog niet is.

Als je gewoon probeert te zorgen dat jullie elkaar steeds beter leren kennen, dan kan je kijken hoe ze op je reageert, en dan merk je hopelijk of ze je leuk vindt of niet?
Als ze bijvoorbeeld naar de grond kijkt, hoeft het niet te betekenen dat ze je niet aardig vindt, ze kan ook verlegen zijn, helemaal als zij ook verliefd op jou is.
Succes, ik hoop dat het lukt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welkom in de onzekerheid wat 'leven' genoemd wordt.
Hierboven
Het leven wat ons gegeven is zal grotendeels ingevuld worden door lering en ervaring opdoen. De éne keer gaat het gemakkelijk, weten we het van te voren, maar de andere keer is het zwaar, en alles wat er tussenin zit.

Juist door "het aan te gaan" leer je hoe het wel of niet moet. M.i. is het niet altijd handig anderen te vragen het voor jou te doen hetzij op te lossen. Ook zij kennen onzekerheid en willen de dingen ook wel eens anders 'horen' en terugvertellen.

Leer van de uitkomsten van je keuzes.
Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Go for it,

Het risico lopen voor iemand geeft een beter gevoel dat weten dat het goed af gaat lopen. Wie niet waagt wie niet wint.

Ik heb mijn vriendin destijds gwn op dr bek gepakt, en we zijn nu 10 maandjes verder, :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mislukte liefdes , ik zie ze liever als gelukte blauwtjes :)
Als je een blauwtje loopt, dan was het gewoon niet meant to be :) Dan kwam je haar alleen maar tegen om iets van te leren. Als iemand echt bij jou moet zijn dan merk je dat wel. Een blauwtje lopen is minder erg dan je denkt... Ze mag dan heel bijzonder en speciaal voor jou zijn misschien, maar uiteindelijk kom je wel meer mensen tegen in je leven dat zijn.
Hoe het ook zij: Als je het haar niet duidelijk maakt dan weet je het nooit he :) Niemand kan jou garanderen dat je geen blauwtje loopt... Dus waag de sprong en vraag haar mee uit!!! Vraag wat haar interesses zijn en haak daar op in. Houdt ze van uitgaan neem haar dan mee naar de bioscoop of mee shoppen of uit eten, koop evt wat leuks voor haar, een kleinigheidje, hoeft niets groots te zijn... en houdt ze bijv. meer van de natuur, neem haar dan mee voor een bos - of strandwandeling...
Er zijn wat gouden regels bij vrouwen:
*Hoe ouderwets ook: Veel vrouwen blijven het galant vinden als je spullen voor ze draagt, deur open houdt, ze rozen geeft, bonbons en dat soort dingen. Eén roos is ook al romantisch.
*Hou je handen thuis. Meeste vrouwen willen niet dat je lichamelijk wordt, zeker niet op een eerste date. Nee = nee
*Toon oprechte interesse
*Maak een complimentje over iets in haar uiterlijk dat je mooi vind of in haar manier van doen.
*Als je afspreekt wees dan op tijd.
*Veel vrouwen stellen het niet op prijs als je bij hen bent en dan naar andere vrouwen kijkt ( ik zet dit zelf er met tegenzin neer, maar doe het toch maar even... ik zou dat op een eerste date zeker even niet doen.
*en bovenal: Wees verder gewoon vooral lekker jezelf.. want ga je je anders voordoen dan je bent dan val je vroeg of laat toch wel door de mand. Vrouwen hebben een bepaalde intuitie...

succes!!!