Ik ga binnenkort weer naar een galafeestje, trek een zandkleurig kort jurkje aan, welke accessoires, schoenen en haar passen erbij?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ballerina's als schoenen, je haar los met een brede haarband (als je een beetje lang haar hebt). Je kunt het ook opsteken, maar gezien je leeftijd, is het leuker als het los hangt.

Verder zou ik niet al te veel poespas doen. Niet te veel sierraden. Een kettinkje of alleen oorbellen zijn voldoende.

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Mooie high heals, liefst open in dezelfde kleur als de jurk.
Je haren indien lang iets omhooggewerkt, mooie lange oorbellen of grote ringen, ook in ongeveer dezelfde kleurstelling.
Mooi armband en een klein enveloptasje in dezelfde kleur als de jurk.
Houdt alles bescheiden, maar wel stijlvol, ton sur ton.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou er houten materialen bij gebruiken zoals armband en ketting met houten kralen en bruine schoentjes kan zowel sandaaltje als dicht model zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt alles in dezelfde kleur houden,maar je kunt ook gaan voor zilver of goudkleurig als accesoires erbij.
Of bijvoorbeeld knalrood als contrast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurtinten staan hier mooi bij.
Ik zou het combineren met een van de volgende kleuren zandkleurig/cremekleurig/bruin

Schoenen, 12 jarige meiden dragen ook hakken tegenwoordig.
Dus een mooie bescheiden hak, eventueel met open hiel.

Kapsel: Los of op gestoken (hangt van je haar af)
Qua sieraden, houten materialen!
Of mooi witgoud/zilverkleurig (diamant)
(niet te veel en niet te groot)

Leuk enveloppe tasje erbij in dezelfde kleur!

En het belangrijkste een stralende glimlach!
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oei, dat ligt eraan wat voor type je zelf bent. Wil je niet al te veel opvallen, hou het dan in de rustige kleuren, en wijk slecht enkele tinten af.
Wil je toch stiekem iets lekker gek doen, doe dan alles 'goed' (haar opsteken, mooie zandkleurige pumps met hoge hak) een keurig kettinkje, en een kleine tas erbij, maar wel met een opvallend panterpatroon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het een echt gala feestje is (black of white tie) dan zou je eigenlijk een lange jurk aan moeten doen. Dit is een cocktail jurkje (wel een leuke).

Maar bij gala horen sowieso hoge hakken en een beetje bling maar wel chique. Dus een ketting met (nep) diamantjes en bijbehorende oorbellen.

Haar opgestoken en relatief zware make-up horen hier ook bij. Kort gezegd, dress to impress.