een maagd, een vrouw (in dit geval dus) die geen geslachtsgemeenschap heeft gehad en het maagdenvlies nog intact is. (overigens kan het maagdenvlies ook door het gebruik van bv tampons stukgaan, maar dat is iets anders)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Een maagd.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ van mij
daarmee word bedoeld een maagd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
De medische term waar de vraagsteller op doelde is 'virgo intacta', een vrouw bij wie het maagdenvlies intact is.
En hoe en wat daaromtrent kun je weer bij die vraag lezen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat betekent maagd, maar wordt ook gebruikt als jongensnaam, als afkorting van Virgilius.