Als mijn dochter weggaat (15 jaar) voor een paar dagen wordt ze altijd de eerste nacht al ziek, (misselijk). Wat kan ze hier aan doen?

Dit is voor haar heel vervelend natuurlijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is heimwee, kan je verder weinig aan doen. Ik denk dat je na de eerste dag niet moet bellen ofzo, dan wordt het alleen maar erger. Ze groeit er overheen maar heimwee is heimwee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je moet haar helpen om van te voren niet zenuwachtig te worden, door bijvoorbeeld heel luchtig te doen over de reis. Het is maar een weekje, enz. En niet al te veel over praten, na terugkomst heb je daar tijd genoeg voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
proberen of t lukt met t weggaan.houd er rekening mee dat je haar na n dag of 2,als t echt niet meer gaat,weer op moet halen.het is heel vervelend ,voor jezelf natuurlijk ook,maar probeer er t beste ervan te maken voor haar en vertel wat voor leuke tijd haar daar te wachten staat.wees erzelf ook niet teveel mee bezig ,dat merkt ze.