Hoe maak je je dijen dunner?

Ik ben een jongen en vind dat ik te dikke dijen heb, hoe train je ze, of hoe zorg ik ervoor dat ze dunner worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

De sportschool weet het wel aan te pakken.
Wil je het zelf doen zonder een sportschool te bezoeken kies dan een activiteit waar je je benen bij gebruikt.
Zoals fietsen,wandelen,voetballen,zwemmen,schaf een home trainer aan.
Kortom...kom in beweging!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
veel cardio, oefeningen waar je je been spieren lichtelijk belast maar bedoeld zijn om vet te verbranden.
Verder een trainingsschema maken die aangepast is op je eetgewoontes en je daaraan houden.

er is veel te vinden op youtube e.d.. Een aantal oefeningen die gezamelijk misschien 5- 10 minuten duren maar behoorlijk intensief zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je dijen gaat trainen worden ze dikker, niet trainen dus. Wel proberen vet kwijt te raken, als dat er aan zit. Doe daarom oefeningen waarbij je je romp en armen vooral gebruikt. Doe dot in lage intensiteit, dwz zodanig dat je tijdens je oefeningen nog prima een gesprek kan voeren. En eet wat minder. Alles bij elkaar wordt vet afgevoerd en wordt je bovenlichaam breder, waardoor je dijen vanzelf dunner worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de rest van je lichaam aanpassen aan je dijen, dan behoudt he4t zijn PROPORTIES1