Kun je immuun worden voor brandnetels?

Toegevoegd na 12 minuten:
De planten. De jeuk van de planten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.7K
fremar
13 jaar geleden
dat zal wel niet lukken,zou het toch nooit uitproberen(en blijf uit de omtrek van brandnetels)

Antwoorden (3)

hoe bedoel je immuun? Brandnetel zuivert je bloed. 3x daags een kopje brandnetel om je nieren te ondersteunen neem je meer dan krijgen je nieren teveel afvalstoffen te verwerken en dan kan je blokkades krijgen dus dit werkt averechts. Echter wordt er wel geadviseerd om dit max 6 weken opeen volgend te doen en daarna een rust moment in te lassen van 2 weken. Je lichaam wordt er afhankelijk van. Er is dan een kans dat je nieren niet goed hun werk doen omdat de stof die de nieren stimuleert onbreekt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige mensen kunnen ertegen en sommigen niet.
Diegene die ertegen kunnen. voelen niet meer dan een tinteling.

Echter immuun worden, denk ik niet dat het mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kennis van mij was vroeger boomchirurg en is nu hovenier. Volgens hem was het zo dat wanneer je er regelmatig mee werkt je er immuun voor wordt.