Een echte einzelganger kan prima een lat relatie hebben maar voor een vaste relatie is ie niet geschikt.
Een einzelganger kan best een paar uur met mensen samen zijn ,maar snakt er daarna weer na om lekker alleen te zijn.
Een einzelganger kan best vrienden hebben maar hij of zij is op zn best als ie nadat ie een bezoekje heeft gebracht aan vrienden weer lekker op weg naar huis is. Vakantie s doorbrengen doet ie het liefst in zn uppie. winkelen of inkopen doen doet ie het liefst alleen.
In een hele grote groep bijvoorbeeld een verjaardag ,zal een einzelganger nooit in het middelpunt van de belangstelling staan. Hij of zij praat of liever niet en luistert alleen maar of hij of zij heeft een gesprek met slechts 1 persoon en klapt dicht wanneer er meer mensen mee luisteren.
De einzelganger neemt het liefst beslissingen in zn eentje.
En wil ook het liefst gewoon vrij zijn. Vrij zijn van alle meningen , vrij zijn van gezeur ,vrij zijn van eindeloze discussie over val alles en nog wat want daar wil ie helemaal niet mee bezig zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als je nogal op jezelf bent. Je hoeft er niet eens alleen voor te zijn. Het is meer, dat je weinig behoefte aan overleg en uitwisseling van ervaringen hebt. Je vindt het niet erg om in je eentje dingen te regelen of iets leuks / spannends of bijzonders te doen. Je gedraagt je onafhankelijk en gaat het liefst gewoon je eigen gang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je bij voorkeur alleen bent en je eigen gang gaat. Je minder aantrekt van wat anderen van je verwachten. Sommige einzelgangers zijn heel doelgericht en ambitieus, maar dit hoeft niet per se.

Een einzelganger wordt vaak ook wel bestempeld als buitenbeentje.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Denk ook als je "alles" alleen doet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een einzelgänger is iemand die bij voorkeur alleen is en zijn eigen gang gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vertaal einzelganger met een individualist of een éénling. Dus gaat zijn eigen gang en heeft weinig of geen vrienden.