Wat zou je kunnen doen na je eerste vierdaagse dag die je gelopen hebt ?

Bijvoorbeeld: voeten bad, koud washandje op je hoofd, maar wat zijn nog meer mogelijkheden ?

Hij heeft erg veel last van zijn voeten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikmag toch aannemen, Nienke,dat je vriend wel geoefend heeft en dat hij weethoe hij het best en het snelst herstelt. Of ben je alleen maar(over)bezorgd?

Antwoorden (3)

Koud biertje, voeten omhoog in de wind uit de zon, bodylotion inmasseren om de bloedstroom zo snel mogelijk goed op gang te helpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voeten masseren, rust nemen en gezond eten/drinken, want je moet nog lang door
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wisselbaden voor de voeten, dus 2 bakken 1 met warm en 1 met kouder water, dit stimuleert de doorbloeding. Denk er wel om niet te lang met de voeten in het water te zitten, want daar wordt de huid week van wat weer niet goed is voor de volgende kilometers.

Om af te koelen is, naast het washandje op het voorhoofd, je nek, je polsen en je enkels nat maken met koud water heerlijk.

Goed eten en goed rusten helpen vast.
succes verder