Wie kent lichtgewicht materiaal, in sliertvorm, dat uit zichzelf beweegt.

Iemand die mij dierbaar is, slaapt na een burnout niet meer in zonder een zacht gekriebel op rug en armen te voelen. Binnenkort is zij jarig en ik wil graag iets geven wat zij aan het plafond of het aan/uit touwtje (licht) kan bevestigen, want een levende kriebelaar regelen, gaat me iets te ver..
Voor het geval u met een ' spin aan een touwtje' komt aanzetten, deze mevrouw gruwt van deze beestjes evenals insecten.

Toegevoegd na 2 uur:
Het moet aanvoelen alsof iemand met een plumeau, een boa, zachte wollen draadjes, zijden sliertjes of iets van dien aard heel zacht en toevallig over je rug strijkt. Niet hard, schurend of tikkend. `Ook niet (noodzakelijk) ritmisch.
Gewoon, alsof de wind er een beetje in speelt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Misschien is het een idee om een van veren een slinger te maken of van een boa en dan met een propellerwaaier laten bewegen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zoiets als dit misschien: http://www.topcom.net/nl/lifecare/product/133/CosyWrap500.html. Een comfortabel massagekussen voor nek en schouders, licht en gemakkelijk te dragen, zachte en comfortabele bekleding, twee trilsnelheden (hoog/laag),
afwasbaar overtrek.
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden
doe een beesie van de AH aan een touwtje en trek zachtjes mat dat ding over zijn rug