is mijn tandvlees ontstoken of gewoon overtollig!?

wij zijn bij de mondhygieniste geweest en ze zei dat mijn
tandvlees zo dik was omdat ik een beugel heb en dat erdan tandvlees over is, maar mijn orthodontist zegt dat het ontstoken is wie heeft er gelijk!!!???

Toegevoegd na 13 minuten:
ik poets trouwens mijn tanden 4xper dag

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Die assistent heeft niet gelijk. De orthodontist wel, wanneer je je tandvlees niet goed poetst, zwelt deze op. Poets voortaan héél goed je tandvlees, de eerste paar dagen gaat het bloeden en pijn doen, maar al snel gaat de pijn weg en word je tandvlees weer mooi, dun en roze.