Ik heb straks een soort van, date met een vriendin. Ze gaat een week op kamp.. iemand wat tips? om de zenuwen in bedwang te houden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (6)

Heb jij een date met een vriendin op dat kamp?
Of heb jij een date voordat zij op kamp gaat?

Rustig blijven ademhalen, genoeg drinken met dit warme weer.
Jezelf zijn en vooral veel plezier maken en beleven.
Je hebt niets te verliezen.
Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedenken dat je haar al langer kent. Zie het niet als een date, maar gewoon een gezellige middag samen dingen doen. Voor 'andere' vriendinnen ben je toh ook niet zenuwachtig, als je ze in de stad treft?

J.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga bij jezelf de reden na waarom je zenuwachtig bent. Als dat niet echt een aanwijsbare oorzaak heeft maar gewoon van de spanning komt is dat alleen maar gezond. Probeer van het moment te genieten en relax.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jelle is me net even voor want het beste is inderdaad om het niet als een date te beschouwen doe net of je een leuke dag met je zusje gaat maken gegarandeerd geen zenuwen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met dit weer deodorant en een luchtje op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok, ik merk dat je geen flater wil slaan en dat is een goed voornemen!
Het feit dát ze een date met je wil daar heb je al een hoop punten mee gescoord.
Als het goed is kan er dus weinig mis gaan oftewel: no need to worry!
1 ding: vrouwen houden van eerlijkheid dus als je nog steeds zenuwachtig bent dan zeg je dat gewoon tegen haar; en dan niet op zo'n bange manier maar blijf wat dat aangaat gewoon een man en zeg het zonder angst mét een prodentsmile op je gezicht en geloof me, dat werkt.
Ze wil zich veilig voelen met jou als jullie erop uit gaan dus be a man, have no fear en begin over haar mooie schoenen (werkt ook altijd) ;-)