Als je rechtshandig bent, maak je dan met je linker je achterste schoon?

Werd hier beweerd op GV.

Ik zelf ben rechts en wil er geen knoeiboel van maken dus gebruik ik hem ook daarvoor.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zei ik als verduidelijking dat de linkerhand vaak word gezien als de "negatieve hand".

Het beste antwoord

Ik ben rechts en ik zou het denk ik niet eens kunnen met links.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, met toilet papier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahahahahahahahah plus 1 voor jou ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oo plus 6 inmiddels ;-)
ik ben links doe het met links
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kun je dat bewijzen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou, kom een keer kijken
wat jij wil... hou rekening met sommige exotische culturen en gewoontes als je enigszins opgeleid en geïnteresseerd wil overkomen... in sommige contreien is het gebruikelijk links te vegen en rechts te eten en handjes te geven enzo...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Djools;

Ben rechtshandig en doe ook dat rmet rechts. En als jou dat ook goed bevalt waarom zou je dat veranderen?