Welk kapsel past goed bij een blauw kort jurkje?

Ik ga vanavond naar een feestje van een vriend, maar ik weet niet wat het mooist erbij past. Welk kapsel zal ik maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je lang of kort haar?
Krullen of steil?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
halflang, steil bruin haar. geen pony.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk daar kunnen wat mee

Het beste antwoord

Iets als dit staat altijd goed:) Ook al is het maar 1 staartje of vastmaakpunt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Je zou je haar in een staart kunnen doen en dan met een mooie speld vast zetten. Je krijgt dan losse plukjes bij de oren en speelse 'knot' achter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je haar vanaf je voorhoofd leuk laten invlechten
tot op de helft en daan een leuke staart maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het haar opsteken!

Handige filmpjes voor het opsteken van je haar:

http://www.girlscene.nl/beauty/haar/2009/december/haar_opsteken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je lang hebt laat het gewoon los dat vinden de meeste mannen het mooiste. zo natuurlijk mogelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou ook voor de (oude) Sinead O’Connor look kunnen gaan…
13 jaar geleden
Laat het los, pak een knipje.

Pak van voren recht een lok, niet te groot.
Draai die een beetje, hou hem vast, doe dit ook bij de andere kant, en knip ze dan vast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik, als man zou zeggen, liefst je haar lang en los..

Dat staat je echt vrouwelijk en laat je charmes mooi uitkomen..

Wellicht ben ik bevooroordeeld..maar ja..ik vind het lange haar van mijn eigen liefje ook zo mooi..

Gr. Ton