Dat heet groeien, tot je 18 ongeveer kunnen je voeten doorgroeien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens hier:
http://www.goeievraag.nl/vraag/klopt-voeten-groter-naarmate-ouder.70083
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je uitgegroeid bent groeien je voeten niet meer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik ben met maat 44 geboren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker, en niet alleen zolang je nog in de groei bent.
De meeste vrouwen die minimaal een keer zwanger zijn geweest, zullen merken dat hun voeten ongeveer een maat groter zijn geworden, en dan vooral in de breedte. Dat schijnt te maken te hebben met het 'verweken' van het weefsel tussen de beenderen dat nodig is om het bekken te laten wijken voor de baby, en dat op alle botten inwerkt, dus ook op de voeten. In combinatie met het toegenomen gewicht kunnen ze dan inderdaad wat groter worden.

Overigens kunnen je voeten ook tijdelijk behoorlijk opzwellen (door vocht) en dan met name met dit warme weer. Dat gaat echter vanzelf weer over als je het vochtteveel weer kwijt raakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk, je voeten zijn (hopelijk) toch veel groter als toen je een baby was?

Je voeten groeien ongeveer door tot je 18e.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, je bent geboren met je volwassen schoenmaat. Het fenomeen babyschoeisel is dan ook één groot commercieel complot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker, je voeten groeien ook.
Anders zou je, je hele leven dezelfde schoenmaat hebben en dezelfde grootte voeten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan. Als je ouder wordt, zakken je voeten iets uit. Ikzelf heb de laatste 10-15 jaar ook 1 maat groter nodig dan vroeger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je voeten door gaan zakken,nadat je volgroeid bent.zullen ze idd iets groter worden.