Waarom is een goed matras zo belangrijk?

Er van uitgaande dat we als oermensen gewoon op de grond sliepen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Omdat men tegenwoordig een stukje meer luxe gewend is dan vroeger. Met andere woorden, we zijn gewoon verwend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Die oermensen waren dat gewend, en misschien hadden die toch wel wat om eronder te leggen wie weet...
Wij zijn dat niet gewend, dus een (water)matras..

ontspanning is het waar het om draait...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is helemaal niet belangrijk volgens mij. Alleen als je slaapproblemen hebt, kan het wel wat uitmaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk eerder dat een slecht matras slecht voor ons is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Belangrijk is te relativeren. De belangrijkheid van een goed matras wordt naar voren geschoven als je een hoop belangrijkere dingen al hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wie zegt dat oermensen geen slaapproblemen en/of rugklachten hadden.
of
Oermensen werkten harder als wij dus sterkere rug/en vermoeider na zo'n dag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij vind dat jij een goed matras hebt dan is er niets aan de hand...

Men is tegenwoordig wel van mening dat één matras een goede ondersteuning aan het lichaam moet geven voor één goede nachtrust... (maar dat doet mijn bank ook)