Wat zijn de precieze kosten van een neusoperatie?

Hi, ik kan pas over een paar maanden bij de de kno arts terecht dus is er iemand met verstand over wat verschillende procedures kosten van een neusoperatie? Ik kom daar omdat m'n tussenschot scheef staat, ademhalingsproblemen heb, veel hoofdpijn, bijna altijd verkouden, etc. Maar omdat hij vrij groot is (voor een meisje zeker) wil ik de neusbrug ook laten verkleinen en dat zou ik zelf moeten bekostigen. Iemand een indicatie? 1000? 3000? 1500?
De rest wordt wel vergoedt waarschijnlijk.

een jaar geleden
1.4K
Pieterke
een jaar geleden
Ik heb jaren geleden septumcorrectie gehad. Ik had dezelfde klachten als jij op de hoofdpijn na. Het heeft bij mij niets geholpen. Ik ben na al die jaren nog steeds chronisch verkouden en kan nog steeds niet goed door mijn neus ademhalen. Ik weet van nog iemand bij wie de septumcorrectie niet heeft geholpen. Ik vroeg vorig jaar aan mijn huisarts of het zin had om nog eens iets aan mijn neus te laten doen maar hij zei dat dergelijke operaties vrijwel nooit helpen. Denk er dus goed over na of je die operatie echt wilt laten doen en praat er nog eens over met je huisarts of KNO-arts.

Antwoorden (1)

Bij Bergman Clinics is de vanaf prijs voor een neuscorrectie 5000 euro
een jaar geleden
Maartjeanne124
een jaar geleden
Je meent het haha... Mijn vraag is;;;;; wat is een indicatie van kosten voor het verkleinen/veranderen van de neusbrug, als je daarnaast je laat opereren voor je septum wat WEL wordt vergoedt.... Dus narcose, dag opname en septumcorrrctie wordt vergoedt maar de neusbrug niet, dus wat kost dat alleen...
VraagAntwoord66
een jaar geleden
"Wat zijn de precieze kosten van een neusoperatie?". Beantwoord.