Borsten staan ver uit elkaar, wat kan je daar tegen doen?

Ik voel me heel onzeker aangezien mijn borsten ver uit elkaar staan. Weet iemand wat je hier tegen kunt doen? Zijn hier operaties voor? Of oefeningen?..

Alvast bedankt

Groetjes

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
3.4K
Ritsuka
2 jaar geleden
Pushup bh duwt ze naar elkaar toe.
Waar vergelijk je jezelf mee? Ga eens een dagje naar de sauna voor een realistisch beeld van hoe een gemiddelde vrouw er uit ziet.
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
We zijn niet allemaal hetzelfde. Zoveel verschillende lichaamstypes en soorten borsten. Enige probleem kan zijn een beugelbeha. Als de ene cup goed zit, zit de ander tussen je borsten. Is mijn ervaring want heb het zelf ook.
https://www.elle.be/nl/86943-vorm-borsten-type-bh.html

Antwoorden (1)

Als er veel ruimte tussen uw borsten zit, kan er in de cups tussen de borsten een lege ruimte ontstaan. Probeer bij voorkeur een beha met zijsteun die de buste centreert en naar elkaar brengt.