Is het slecht om met dit weer met het raam open te slapen?

2 jaar geleden
1.5K
Amadea
2 jaar geleden
Als het maar niet naar binnen kan regenen, hagelen, sneeuwen en dergelijke, dan zou ik niet weten wat daar slecht aan kan zijn.
crispy
2 jaar geleden
Wat bedoel je met slecht?
het is niet ongezond om extra frisse lucht te hebben. Het is wel ongezond om het te koud te hebben in je bed.
Anoniem01102016
2 jaar geleden
Met slecht bedoelde ik of je er ziek van kan worden ofzo. Ik heb ergens een keer gehoord dat je er een longontsteking van kan krijgen
TurfGraver
2 jaar geleden
Door frisse lucht krijg je geen longontsteking.
Griffin
2 jaar geleden
In tegendeel, met raam open slapen is het beste wat er is, je krijgt geen longontsteking van een frisse neus.
HeerVoldemort
2 jaar geleden
Ziek wordt je van bacteriën en virussen. Niet van koude/koele lucht. Vroeger riep mijn oma altijd: "Niet met natte haren naar buiten, zo wordt je hartstikke ziek!" Of: "Als je gezweet hebt moet je goed afdrogen en niet ergens gaan zitten, wordt je ook ziek!"
Ben er nog nooit ziek van geworden, alleen wat spierpijn in het laatste geval.

Antwoorden (2)

Al is het maar een kiertje, door frisse lucht slaap je vaak beter. Het moet ook niet te warm wezen.
2 jaar geleden
Neen, het is juist heel gezond en als het wat regent en je hebt een velux dan is het heel handig om het op keep te zetten. Maar met gesloten raam slapen is niet zo fris hé, altijd wel leuker om op te staan in een frisse kamer, of niet soms?