Hoe kom je zo snel mogelijk van een irriterende bui af?

Ik ben vandaag in een heel irritante bui en heb al enkele mensen de dupe laten worden van mijn gedrag.

Ik wil er graag zo snel mogelijk vanaf zijn, maar hoe doe ik dat.

alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (8)

Lach eens breeduit naar de eerstvolgend zuurkijkende passant. Je ziet dan een wonder. De ander bloeit ook op als een roos
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zet wat vrolijke muziek op of neem iets lekkers te eten of te drinken waar je nu vreselijk veel zin in hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat de boel, de boel en ga naar buiten. de zon schijnt en
ga lekker even in de buitenlucht wandelen. Adem diep door en ontspan. Denk bewust aan leuke dingen die nog komen en waar je je op verheugt. De vakantie, een aankomend bezoek, een feestje, enz. Denk eraan dat de irritatie van dit moment morgen al weg kan zijn na een goede nachtrust of wanneer je de oplossing van je probleem, waardoor je waarschijnlijk die 'bui' hebt, gevonden hebt.
Als je eenmaal geirriteerd bent, moet je om/afschakelen en uit de situatie stappen, want die verandert niet op slag.
amc
13 jaar geleden
meestal als je je tijdens zo'n bui realiseert dat de reden van die bui eigenlijk de moeite niet waard is, kom je er met enige zelfspot wel overheen
anneliez
13 jaar geleden
Als je er al zelf van bewust bent dat je irritant bent dan is het toch niet zo moeilijk om je gedrag aan te passen. Je kan ook lekker irritant blijven, dan stopt je omgeving vanzelf de omgang met je en is het probleem opgelost.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar bed gaan. Morgen weer een dag :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gekke bekken trekken tegen jezelf in de spiegel.

En fikse wandeling maken.
13 jaar geleden
Lach eens lekker om jezelf en zie hoe mooi het leven eigenlijk is..

Gr. Ton