wat kan een knobbetlje in de nek zijn?

Ik voelde net inneens een knobbetlje in mijn nek hij is best groot maar je ziet hem niet. Ik kan hem alleen voelen als ik op mijn nek druk iemand enig idee wat dit kan zijn ?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Pieterke
3 jaar geleden
Je moet hier echt mee naar de dokter. Het kan iets onschuldigs zijn maar ook iets wat niet zo onschuldig is. Dus maak morgen een afspraak.

Antwoorden (1)

Het kan een ontsteking zijn als de plek rood en vurig (warm) is.
De mensen die dit weten hebben een verzamelnaam : arts of dokter.
Maak volgende week een afspraak bij je huisarts en hij/zij zal je vertellen wat het is.
... en hoe te behandelen.
Toegevoegd op 25 april 2021 18:04: tekst