Krijg ik een infectie nu mijn condoom gescheurd is bij een TPE sex speeltje?

Op het internet vind ik veel over het krijgen van infecties door TPE sex speeltjes. De tips die het internet geeft is voor en na het gebruik veel schoonmaken (wat ik doe), het speeltje niet delen (wat ik doe) en het laatste wat me niet heel duidelijk is; een condoom gebruiken. Bij mij is er nu een verwarring of ik een infectie krijg van het speeltje nu ik per ongeluk geen condoom gebruikte (want hij was gescheurd en ik had het niet door) of dat ik een condoom moet gebruiken wil ik infecties niet spreiden in het speeltje. TPE is een nonporeus materiaal.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.7K
ronron1212
3 jaar geleden
Als het gewoon schoon is nee.

Antwoorden (1)

Je kan zowel ziektes ontvangen als doorgeven als een condoom is gescheurd. Maar als het speeltje gewoon schoon is, zul je er geen infecties van oplopen.