Bestaan er mondkapjes waar je bril niet beslaat?

3 jaar geleden
SingingCoyote13
3 jaar geleden
had er vorig jaar een paar bij hema gekocht. stoffen uitwasbare 2 voor 8 piek (8 of 4 piek geloof ik), doen het beter dan de andere merken na wat passen en friemelen eraan bril erover op de neus , is het beslaan letterlijk 60% minder.

Antwoorden (1)

Ja, ik zat hier ook mee. Ik heb bij Holland & Barrett (de Tuinen) een bamboe mondkapje gevonden van het merk Lucovitaal.
Het is koel, comfortabel, ademt goed en is uitwasbaar op 60 graden.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
SentWierda
3 jaar geleden
Vaag antwoord, vanwege het volgende. Veel bamboeproducten zijn vorige maand uit de winkels verwijderd wegens giftige stoffen (=formaldehyde). Hoe zit het dan met de mondkapjes van bamboe?