Kun je van oxazepam een vieze bittere smaak in je mond krijgen? Zo smerig!?

3 jaar geleden
2.8K
Amadea
3 jaar geleden
Neem eerst een slokje water in je mond, stop daar het pilletje bij in en slik meteen het geheel met een grote slok water door. Dan proef je het niet.

Antwoorden (2)

Als je er niet voldoende water bij drinkt dan kan dat.
Je moet zeker een vol glas water bij drinken
Toegevoegd op 31 januari 2021 11:44: tekst
3 jaar geleden
Als je moeite hebt met slikken, kan dat zomaar waar zijn. Pilletje in de mond en gelijk doorslikken, dan heb je er (nagenoeg) geen smaak aan.
jc54