Heeft iemand tips tegen tussentijds bloedverlies?

Ik ben 22 jaar en heb al 2 jaar last van tussentijdse bloedingen. Ik ben hiervoor al meerdere keren naar de gynaecoloog gegaan. Ik heb verschillende pillen geprobeerd, de nuvaring en nu een spiraaltje (al 4,5 maand). Om het kort samen te vatten heb ik elke dag last van bloedverlies en heb ik 2 keer per maand mijn maandstonden. Ik ben echt ten einde raad en de gynaecoloog zegt dat ik moet afwachten. Heeft iemand nog tips? Hoe gek het ook mag klinken maar echt alle tips zijn welkom. alvast bedankt

3 jaar geleden

Antwoorden (1)

Mijn moeder bloedde echt enorm erg, en had dus vleesbomen in haar baarmoeder. Ik weet niet hoe erg je bloed en het lijkt me ook dat de gynaecoloog het dan wel had gezien, maar het deed me er wel aan denken.