Worden je lippen dikker als je veel praat?

Dit omdat je lippen feitelijk spieren zijn, en spieren met training dikker worden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (6)

Nee, nooit wat van gemerkt en toch ooit heel lang tel/receptioniste geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahaha
Volgens mij gebruik je bij het praten meer de spieren rondo de mond

Toegevoegd na 17 minuten:
En zangers hebben meestal ook geen extreem dikke lippen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee,dat zou impliceren,dat negroïde mensen,die ovet het algemeen dikkere lippen dan blanken hebben,veel meer zouden praten dan blanken en dat heb ik nooit geconstateerd.
Dan zou je dat ook moeten zien aan iemand,die zijn sluitspier veel gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik speel al 30 jaar trompet en heb daarom behoorlijk getrainde lippen. Ik kan 6 kwartier in een uur kletsen Maar ze zijn geen millimeter dikker geworden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het lijken meer op pezen en die kunnen niet groeien als je ze traint, maar wel conditie krijgen, maar dat zou nutteloos zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
..en je (schaam)- ook als je veel .. ? ............

ps dus negers praten meer?