Wat moet ik doen?

Ik ben mijn mobiel kwijtgeraakt en ik durf het niet te vertellen aan mijn ouders..
Ik ben nu erg gestresd, wat kan ik er tegen doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe gaan ze reageren dan denk je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben bang dat ze best wel boos worden... :{

Het beste antwoord

Eerst je eigen nummer bellen. Wie weet is het gevonden door een eerlijk iemand..

Niet gevonden? Je nummer laten blokkeren indien abbo.
Daarna.. Toch maar wel aan je ouders vertellen. De grootste pijn die je kan beleven is de angst dat iemand uitvind wat je niet wilt dat ze uitvinden. Het eigenlijke uitvinden is meestal minder erg dat je denkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Wel vertellen aan je ouders...
Kan de beste overkomen toch?
Stress verdwijnt dan vanzelf weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon eerlijk vertellen, en zo snel mogelijk, maar stel dat je een abonnement hebt krijg je wellicht een toren hoge rekening, daarnaast even bij gevonden voorwerpen langs gaan. Dat is meestal de politie of de gemeente, er bestaan nog eerlijke mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Direct je nummer laten blokkeren als je een abonnement hebt, en vervolgens aan je ouders vertellen dat je de mobiel kwijt bent. Alles wordt wel weer opgelost, lijkt mij. Er zijn ergere dingen die kunnen gebeuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga na waar je vandaag allemaal bent geweest. Op school? Dan school bellen.
Bij vriendin? Dan vriendin bellen.
Je eigen nummer bellen is ook een goeie.
Fiets de weg van school naar huis na, je weet tenslotte maar nooit.
Als je dan nog geen succes hebt ga dan aangifte doen bij de politie of een andere daarvoor geschikte instantie.
In ieder geval als eerste je abonnement blokkeren.
Daarna kun je alsnog je ouders inlichten. Misschien hebben zij ook nog wel ideeën over wat je eventueel kunt doen.
Sterkte!!!