Ik werk by de gemeente en moet ik blad blazen,maar kryg wel eens veel stof door zand enz,kan dit kwaad of is t onschadelijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Stof in je ogen of longen is schadelijk: Je kan je ooglenzne licht bekrassen doro frequent stof in je ogen. En regelmatig stof in je longen kan allerlei ademhalingsproblemen opleveren. Je zou kunnen overwegen een mondkapje en/of bril te dragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mi heeft de gemeente een arbo beleid en zie ik die gasten altijd met een helop met oorbeschermes en een grote galzen scherm voor hun hoofd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker bescherming vragen aan je baas!

Het is niet goed om vaak stof/zand in te ademen of in je ogen te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je baas is verplicht om beschermmiddelen te verstekken
volgens de ARBO wet, spreek je baas hierover aan.
Het is ook in het belang van je baas, een zieke werknemer
kost hem alleen maar geld.
Of het schadelijk is, ja bij langdurige bloodstelling zeker.