Ik heb nauwelijks bloedverlies tijdens menstruatie, is dit normaal?

Ik ben altijd al heel dun geweest en ik heb een snel metabolisme. Ik ben nu 16,5 en ik ben al bijna een jaar lang ongesteld. Maar elke keer als ik ongesteld word, heb ik geen bloedverlies (niet echt vloeibaar bloed). Is dit gezond? Heeft het te maken met mijn gewicht. En nee, ik kan niet aankomen. Ik eet al super veel:)

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
3 jaar geleden
Bel de huisarts voor de zekerheid.
En vraag een verwijzing naar een dietist, die kan je helpen met gezond aankomen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
PLUS @ritsuka
Diëtist kan bepalen of je goed en voldoende eet.
Huisarts kan je helpen met al dan niet goed gaan van de menstruatie.

Antwoorden (1)

Menstruatie is bij elk meisje compleet anders, dus ook bij jou.
Dit heeft te maken dat jou vagina, en specifiek baarmoedermond geen of zeer beperkte ei sprong moet blokkeren en belemmeren. Als je dit zeker wilt weten, adviseer ik jou om contact op te nemen met jou huisarts.