Wie weet hoe dit spul heet?

Lang geleden heb ik in een gezondheidswinkel een flesje gekocht. Spray tegen eczeem. Het rook naar bloemen (en dat is meestal niet met al die rotzooi) De winkel is failliet en was niet van een keten, dus kan het niet in een ander filiaal vragen. Het was nog in de guldentijd en geloof dat het 29,95 kostte. Best veel in ieder geval. Hopoleijk is er iemand die weet wat ik bedoel..

Toegevoegd na 31 minuten:
Het is niet van bloem, die spray ruikt niet naar bloemen, meer menthol..die wil mn dochtertje dus niet. (prikt..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In je eerste vraag stond toch echt dat het een bloemengeur had en nu weer menthol?
Wat snap ik niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee die ik bedoel ruikt naar bloemen, maar die van het merk bloem ruikt menthol-achtig en die bedoel ik NIET. Wel bloemengeur dus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap het, en heb je al op de site gekeken of is dat hem ook niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is hem helaas ook niet..Jammer dat ik het niet meer weet. Bij mij heeft het ong. 10 jaar geleden goed geholpen. Bij mn dochtertje van 3 werkt niks, of het prikt dus wil ze niet...zo zielig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En heb je aloë Vera gel al geprobeerd, werkte bij mijn dochter fantastisch.
Ik heb een site met info gevonden maar als je het googelt vind je er meer. http://www.gezondheidsplein.nl/oordeelmee/58/Aloe-Vera.html

Antwoorden (4)

Was het niet gewoon Calendula spray?

Toegevoegd na 8 minuten:
Het kan ook een Bach remedie spray zijn geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze hoop ik.
Het is een Belgische site en veel voor exzeem enz. Bijna alles met een bloemengeur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is ook een merk met de naam Bloem, misschien bedoel je daarvan de Gentle spray?http://www.bloem.net/gentlespray
Amadea
13 jaar geleden
Waarschijnlijk bedoel je Petioeli.